A világ ikonokus borbélymestereinek szaktudásából és tapasztalatából épített STMNT egy egyedi márka, amely többre hivatott az egyszerű termékgyártásnál. A márka mögött egy olyan kollektíva áll, akik tisztelik azokat az embereket, akik büszkén vállalják az egyedi stílusukat. Azokat, akik kiállnak azért, amiben hisznek. Egy olyan közösséget építünk, amely a valódi készségekre épít, hogy együtt többet érjen el.
A modern bormélyszakma úttörői vagyunk. A küldetésünk túlmutat azon, hogy továbbvigyük a hagyományokat. Arra vállalkozunk, hogy teljesen új alapokra helyezzük a férfi haj- és szakállápolást, -vágást és -formázást. Tiszteljük azokat az embereket, akik büszkén vállalják egyedi stílusaikat. Egy olyan közösséget építünk, ahol a szakma minden képviselőjének jut hely. Azokat az embereket keressük, akik kiállnak azért, amiben hisznek. Ebből az együttműködő szemléletből született meg ez a márka, amely többet jelent a termékgyártásnál és -értékesítésnél. Egy márka, amely nyomot hagy.
Újítóként azért gyűltünk össze, hogy életre keltsük azokat a termékeket, amelyekről eddig csak álmodtunk. Mindent erre a lapra teszünk fel. Az inspirációnkat. A tudásunkat. A szenvedélyünket. Olyan kivételes formulákat alkottunk meg, amelyekkel ledönthetjük a határokat. Addig teszteltük őket, ameddig nem múlták felül az elvárásainkat. Az eredmény? Három különálló kollekció és egy 5 termékből álló ápoló termékcsalád.
A kollekció összeállítása során hűek maradtunk önmagunkhoz. Egy olyan márkát alkottunk, amely kiemelkedik a tömegből. Egy márkát, amihez büszkén adjuk a nevünket.
EZ A MI KÜLDETÉSÜNK.
A STMNT az alapítók - Julius Arriola, azaz Julius Cvesar (@juliuscaesar), Sofie Pok, másnéven Staygold (@STAYGOLD31) és Miguel Gutierrez, vagyis Nomad Barber (@nomadbarber) - keze nyomán kel életre...
A forradalmi szemléletben égő innovátorok mindent tudnak, amit a borbélymesterségről tudni lehet. Ha hosszú ideje figyelsz valamit, fontos dolgokat veszel észre. Dolgokat, amikre ráfér a változás. Dolgokat, amik mehetnének máshogy. Mi értelme van a mindennapos mókuskeréknek, ha nem haladsz előre?
Így tehát egyesítették ereiket, hogy együtt valami újat, valami jobbat alkossanak. A STMNT egy határozott céllal létrehozott márka. Egy olyan modern borbélymárkáról van szó, amely minden korábbi határt ledönt.
Borbélyszakma, férfi hajvágás, fodrászat... nevezzük bárhogy, az iparág jelentős átalakuláson megy keresztül. A modern borbélymesterség túlmutat egy look fenntartásán vagy a különböző krémek használatán. De ez csak a torta egyik szelete. Az igényes külső ma már nem csak a gazdagok kiváltsága. A lényeg, hogy érezd jól magad a bőrödben, dönts szabadon, és légy az, aki mindig is lenni akartál.
Az elmúlt néhány évben a borbély- és fodrászszakma összenőtt, és mindkettő sokat tanult a másiktól. A borbélyhivatás alapjai - a hagyományok és az alaptechnikák - máig érvényesek. A borbélyság maga ugyanakkor teljesen átalakult, a „férfiasság” klasszikus szimbólumai pedig új értelmet nyertek. Mégis ki mondta, hogy a magas átmenetek csak férfiaknak valók? Ezek az arcok egyre nagyobbra törnek, és egyre hangosabban hallatják a hangjukat.
A modern borbélymesterség kifinomult, életmód által vezérelt és független a nemi sztereotípiáktól. A végeredmény különböző technikák és lépések kombinációjából áll össze. A teljes vendégélmény sem korlátozódik többé a szalonban tett látogatásra.
Az önmagukra igényes egyének olyan márkákat választanak, amelyek a számukra fontos értékeket képviselnek, és megbízható szakembereket keresnek. Magas teljesítményű termékek után kutatnak, amelyeket be tudnak illeszteni az életmódjukba. Esztétikus termékeket. Jó illattal. Stílusos designnal. Amelyekkel önmaguk lehetnek.